D I S P O Z I Ţ I E
din 17.03. 2015 nr. 17-A
or. Cantemir
Cu privire la convocarea consiliului
raional în şedinţă ordinară
În temeiul art.45 , alineatul (3), art.53, alineatul (1), litera „f”, art. 54 (1,2,4) din Legea privind administraţia publică locală nr. 436 -XVI din 28.12.2006
D I S P U N :
I . Se convoacă consiliul raional în şedinţă ordinară în ziua de 26 martie curent, ora 10.00, în încinta Consiliului raional Cantemir , et.VI , sala de şedinţe cu următoarea ordine de zi :
01.Cu privire la activitatea preşedintelui raionului şi a subdiviziunilor consiliului raional în anul 2014 şi sarcinile pentru 2015.
Raportor: Andrei Malașevschi, președintele raionului
02.Cu privire la executarea bugetului raionului conform rezultatelor anului 2014.
Raportor: Andrei Malaşevschi, preşedintele raionului.
03.Cu privire la rectificarea bugetului raional pe anul 2015.
Raportor:Veaceslav Cozma,şef direcţie finanţe.
04.Cu privire la rezilierea contractului de locaţiune nr. 17/13″L” din 22.07.2013 cu Î.M. „Gospodăriea Comunal-Locativa” Cantemir de pe data de 01.01.2015.
Raportor: Andrei Malașevschi, președintele raionului.
05.Cu privire la aprobarea hotărîrii comisiei de privatizare a fondului de locuinţe nr.01 din 11.03.2015.
Raportor: Gheorghe Manole, specialist principal, aparatul preşedintelui raionului.
06. Cu privire la acordarea premiului anual persoanelor cu funcţii de demnitate publică şi funcţionarilor publici din aparatul preşedintelui raionului şi din subdiviziunile consiliului raional pentru anul 2014.
Raportor: Andrei Malașevschi, președintele raionului.
07. Cu privire la sesizarea Oficiului Teritorial Cahul al Cancelariei de Stat nr.1304/OT-20 din 06.01.2015 despre abrogarea deciziei consiliului raional nr.05/15-XXV din 10.12.2014 „Cu privire la modificarea deciziei consiliului raional Cantemir nr.03I62-XXVdin 22.03.2012 ” Cu privire la stabilirea hotarelor intravilanului localităţilor Chioselia, Ţărăncuţa, Coştangalia”
Raportor: Ţurcanu Ludmila secretar împuternicit al consiliului raional
08. Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale direcției învățămînt.
Raportor: Lilia Cibotaru, şef , direcția învățămînt.
09.Cu privire la organizarea şi desfăşurare a sărbătorii ” Ziua Recoltei” ediția anului 2015.
Raportor: Emil Pupăzan, vicepreședinte al raionului.
10.Cu privire la aprobarea Programului raional a transportului public auto de călători pentru anul 2015.
Raportor: Andrei Ciobanu, vicepreşedinte al raionului.
11.Cu privire la desfiinţarea serviciului casă de copii de tip familial (CCTF) : Butuc Sofia
și Butuc Vitalii, satul Lărguța, raionul Cantemir.
Raportor: Sergiu Butuc, şef direcţie asistenţă socială şi protecţie a familiei.
12.Cu privire la constituirea comisiei multidisciplinare pentru pritecția socială a persoanelor în dificultate sau cu dizabilități cu vîrsta de peste 18 ani.
Raportor: Sergiu Butuc, şef direcţie asistenţă socială şi protecţie a familiei.
13.Despre aprobarea Regulamentului al Serviciului de îngrijire socială la domiciliu și a standardelor minime de calitate.
Raportor: Sergiu Butuc, şef direcţie asistenţă socială şi protecţie a familiei.
14.Cu privire la coordonarea contractului de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/326 din 31.12.2014 a IMSP Spitalul Raional Cantemir cu CNAM pe anul 2015
Raportor Iurie Mihăescu, şef ,IMSP Spitalul Raional Cantemir
15.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli (business-planul) a IMSP Spitalul Raional Cantemir pe anul 2015.
Raportor Iurie Mihăescu, şef ,IMSP Spitalul Raional Cantemir
16.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli pe mijloace speciale a IMSP Spitalul Raional Cantemir pe anul 2015
Raportor Iurie Mihăescu, şef ,IMSP Spitalul Raional Cantemir
17.Despre demersul IMSP Spitalul Raional Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru transmiterea în folosința unor terți prin contract de locațiune a unor încăperi pentru prestarea unor servicii .
Raportor Iurie Mihăescu, şef, IMSP Spitalul Raional Cantemir
18.Cu privire la aprobarea statului de personal ale IMSP Spitalul Raional Cantemir pe anul 2015.
Raportor Iurie Mihăescu, şef, IMSP Spitalul Raional Cantemir
19.Cu privire la coordonarea contractului de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/209 din 31.12.2014 a IMSP Centrul de Sănătate Cantemir cu CNAM pe anul 2015.
Raportor : Andrei Doina, şef, IMSP Centrul de Sănătate Cantemir.
20. Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale IMSP Spitalul Raional Cantemir .
Raportor: Iurie Mihăescu, şef, IMSP Spitalul Raional Cantemir.
21.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli (business-planul),inclusive a mijhloacelor speciale al IMSP Centrul de Sănătate Cantemir pe anul 2015
Raportor : Andrei Doina, şef, IMSP Centrul de Sănătate Cantemir
22.Despre demersul IMSP Centrul de Sănătate Cantemir privind acordul Consiliului Raional Cantemir în calitate de comodant pentru transmiterea în folosința unor terți prin contract de locațiune a unor spații din imobilul IMSP Centrul de Sănătate Cantemir
Raportor Andrei Doina, şef, IMSP Centrul de Sănătate Cantemir
23.Cu privire la aprobarea statului de personal ale IMSP Centrul de Sănătate Cantemir pe anul 2015.
Raportor Andrei Doina, şef, IMSP Centrul de Sănătate Cantemir
24.Cu privire la coordonarea contractului de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/211 din 31.12.2014 a IMSP Centru de Sănătate Baimaclia cu CNAM pe anul 2015.
Raportor Elena Olteanu, şef, IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia
25.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli(business-planul) al IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia pe anul 2015.
Raportor Elena Olteanu, şef, IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia
26. Cu privire la aprobarea statului de personal ale Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Baimaclia pe anul 2015
Raportor Elena Olteanu, şef, IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia.
27.Cu privire la coordonarea contractului de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/212din 31.12.2014 a IMSP Centru de Sănătate Ciobalaccia cu CNAM pe anul 2015.
Raportor Ecaterina Corober, şef, IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia
28.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli(business-planul) al IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia pe anul 2015
Raportor Ecaterina Corober, şef, IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia
29. Cu privire la aprobarea statului de personal ale Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Ciobalaccia pe anul 2015
Raportor Ecaterina Corober, şef, IMSP Centrul de Sănătate Ciobalaccia
30.Cu privire la coordonarea contractului de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/210 din 31.12.2014 a IMSP Centru de Sănătate Cociulia cu CNAM pe anul 2015
Raportor Maia Putregai, şef ,IMSP Centrul de Sănătate Cociulia
31.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli(business-planul),inclusiv a mijloacelor speciale al IMSP Centrul de Sănătate Cociulia pe anul 2015
Raportor Maia Putregai, şef, IMSP Centrul de Sănătate Cociulia
32. Cu privire la aprobarea statului de personal ale Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Cociulia pe anul 2015.
Raportor Maia Putregai, şef, IMSP Centrul de Sănătate Cociulia
33.Cu privire la coordonarea contractului de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/213 din 31.12.2014 a IMSP Centru de Sănătate Gotești cu CNAM pe anul 2015
Raportor Mihail Carabețchi, şef ,IMSP Centrul de Sănătate Gotești
34.Cu privire la coordonarea devizului de venituri și cheltuieli (business-planul) al IMSP Centrul de Sănătate Gotești pe anul 2015
Raportor Mihail Carabețchi , şef, IMSP Centrul de Sănătate Gotești
35. Cu privire la aprobarea statului de personal ale Instituţiei Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Goteşti pe anul 2015.
Raportor Mihail Carabețchi , şef , IMSP Centrul de Sănătate Gotești .
36.Cu privire la activitățile de încorporare a cetățenilor în serviciul militar și serviciul civil în primăvara anului 2015
Raportor Anatolie Stratu, șef secția administrativ-militară.
37.Despre nota informativă cu privire la litigiile de judecată în care este atras ca parte Consiliul
raional Cantemir.
Raportor: Demian Nălea, specialist principal, aparatul preşedintelui raionului Cantemir,
desemnată reprezentant al Consiliului raional Cantemir în instanţele de judecată
38. Despre aprobarea dispoziției președintelui raionului nr.12-p din 03.02.2015 „Cu privire la
desemnarea funcționarului public responsabil de primirea documentelor pentru concursul
ocuparea funcției publice vacante”
Raportor: Andrei Malaşevschi, preşedintele raionului.
39.Cu privire la modificarea deciziei Consiliului raional Cantemir nr. 06/03-XXV din 06.07.2012 „Despre comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante în aparatul preşedintelui raionului şi de conducători ai subdiviziunilor consiliului raional”.
Raportor: Andrei Malaşevschi, preţedintele raionului.
40.Cu privire la aprobarea graficului concediilor de odihnă anul plătite a dlor Andrei Malașevschi,președintele raionului,Andrei Ciobanu,Anatoli Ichim,Emil Pupăzan,vicepreședinți ai raionulu pe anul 2015.
Raportor: Ludmila Ţurcanu, secretar împuternicit al consiliului raional.
41.Cu privire la deciziile cu termen de control adoptate de Consiliul Raional Cantemir pe parcursul anului 2014.
Raportor: Ludmila Ţurcanu, secretar împuternicit al consiliului raional.
42.Despre executarea deciziei nr.03/13-XXV din 05.06.2014 „Cu privire la Programul de activitate a Consiliului Raional Cantemir, a subdiviziunilor sale şi a aparatului preşedintelui pe semestrul II, anul 2014″
Raportor: Ludmila Ţurcanu, secretar împuternicit al consiliului raional.
II. În temeiul dispoziţiei în cauză fiecărui consilier raional se expediază o înştiinţare în care se indică ordinea de zi, ora şi locul desfăşurării şedinţei.
Preşedintele raionului Andrei Malaşevschi