Anunţ, concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de arhitect – șef, aparatul preşedintelui raionului

76

Preşedintele raionului Cantemir, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de arhitect – șef , aparatul preşedintelui raionului

Scopul general al funcției: Contribuie la promovarea politicii statului în domeniul arhitecturii, urbanismului și amenajării teritoriului în realizarea competențelor de bază ale autorității publice stabilite de legislația în vigoare.
Sarcini de bază ale funcției specialist principal, aparatul preşedintelui:
• Coordonarea activității instituţiilor de proiectare şi prospecţiuni care se subordonează Consiliului raional;
• Dirijarea activității Serviciului arhitectură, Consiliului urbanistic, Controlul disciplinii în construcții, serviciul tehnic;
• Efectuarea audienţei cetăţenilor care se adresează cu probleme în domeniul construcţiilor din localităţile raionului.
• Coordonarea activității arhitecţilor din unităţile administrativ teritoriale de I nivel în soluţionarea problemelor prioritare din domeniul dat.
Condițiile de participare la concurs:
Cerinţe generale faţă de candidaţi:
• deţine cetăţenia Republicii Moldova;
• posedă limba moldovenească şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
• are capacitate deplină de exerciţiu;
• nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
• este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
• are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

Cerințe speciale față de candidați:
Studii:
– Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu;
– Cel puțin 2 ani de experiență în domeniu de activitate.

Cunoștințe:
– Cultură generală;
– Nivel înalt/mediu de cunoștințe profesionale;
– Cunoașterea legislației Republicii Moldova în domeniul administrației publice locale;
– Cunoșterea legislației în domeniul arhitecturii și urbanismului.

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs:
• formularul de participare (conform anexei la Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, sau se poate solicita de la autoritatea publică);
• copia buletinului de identitate – copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs;
• copiile diplomelor de studii superioare și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de
perfecționare profesională și/sau de specializare (se va prezenta și originalul pentru verificarea veridicitatea acestuia);
• copia carnetului de muncă (se va prezenta și originalul pentru verificarea veridicitatea
acestuia);
• Cazier judiciar sau Declarație pe propria răspundere – cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs: 02.05.2023

Telefon – 0273-22850, consiliul.raional-cantemir@apl.gov.md
adresa poştală – or. Cantemir, str. Tradafirilor 2, et. 2, cab. 211, resurse umane.

Bibliografia concursului:
Constituția Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
-Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
-Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
-Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcționarului public;

-Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
Acte normative în domeniul administrației publice:
-Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
-Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrativă;
Acte normative în domeniul de specialitate:
-Legea nr. 1350/2000 privind activitatea arhitecturală;
-Legea nr. 835/1996 privind principiile urbanismului și amenajării teritoriului;
-Legea nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
-Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții;
-Legea nr. 75/2015 cu privire la locuințe
-Hotărârea Guvernului nr. 1170/2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere, schimbare a destinației și schimb de terenuri.

Imprimare