AVIZ
Stimați CETĂȚENI!
La data de 30.09.2025, ora 10.30,
se convoacă ședința ordinară a Consiliul Raional Cantemir.
Ședința va avea loc în sala de ședințe et.VI,
incinta consiliului raional, cu următoarea ordine de zi:
- Cu privire la pregătirea sectorului economic al raionului şi a instituțiilor din sfera socială către sezonul rece, toamnă-iarnă 2025-2026.
Raportor: Petru GANDRABUR, vicepreședinte al raionului.
Coraportor: Dumitru MURANEVICI, vicepreședinte al raionului.
- Cu privire la audierea Raportului privind executarea bugetului raional Cantemir pentru primul semestru al anului 2025.
Raportor : Veaceslav COZMA, şef direcţie finanţe.
- Cu privire la aprobarea Raportului anual privind starea învățământului din raionul Cantemir, în anul de studii 2024-2025.
Raportor: Tatiana CECHIR, şefă direcţie generală învăţământ.
- Cu privire la aprobarea Planului managerial al Direcției Generale Învățământ pentru anul de studii 2025-2026.
Raportor: Tatiana CECHIR, şefă direcţie generală învăţământ.
- Cu privire la valorificarea mijloacelor financiare alocate din componenta raională în semestru I al anului 2025.
Raportor: Tatiana CECHIR, şefă direcţie generală învăţământ.
- Cu privire la crearea și asigurarea funcționalității Centrului Raional de Ghidare și Consiliere în Excelență Educațională Cantemir
Raportor: Tatiana CECHIR, şefă direcţie generală învăţământ.
- Cu privire la primirea în folosință gratuită a bunurilor materiale, proprietate a statului, administrate de Ministerul Educației și Cercetării de către unitatea administrativ-teritorială de nivelul II Cantemir.
Raportor: Tatiana CECHIR, șefă direcție generală învățământ.
- Cu privire la primirea în folosință gratuită a bunurilor materiale, proprietate a statului, administrate de Ministerul Educației și Cercetării de către unitatea administrativ-teritorială de nivelul II Cantemir.
Raportor: Tatiana CECHIR, șefă direcție generală învățământ.
- Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de Rezervă al Consiliului raional Cantemir.
Raportor: Veaceslav COZMA, şef direcţie finanţe.
- Cu privire la modificarea şi completarea deciziei nr. 09/09 din 17.12.2024 „Cu privire la aprobarea bugetului local de nivelul II în lectura a doua pentru anul 2025” .
Raportor: Veaceslav COZMA, şef direcţie finanţe.
- Cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de încasare a taxei pentru instruire în Școala de Arte,,V.Hanganu,, or. Cantemir.
Raportor: Sergiu TODERICI: șef secție cultură , turism, tineret și sport.
- Cu privire la stabilirea taxei pentru instruirea copiilor în Şcoala de Artă „Valeriu Hanganu” pentru anul de studii 2025-2026, achitată lunar de către părinți.
Raportor: Sergiu TODERICI: șef secție cultură , turism, tineret și sport.
- Cu privire la modificarea Fondului Rutier aprobat pentru anul 2025.
Raportor: Petru GANDRABUR, vicepreședinte al raionului.
14. Cu privire la abrogarea unei decizii.
Raportor: Petru GANDRABUR, vicepreședinte al raionului
- Cu privire la examinarea Raportului anual consolidat privind controlul financiar public intern pentru anul 2024.
Raportor: Dumitru MURANEVICI, vicepreședinte al raionului.
- Cu privire la modificarea organigramei IMSP Centrul de Sănătate Baimaclia aprobată prin decizia nr.03/05 din 27.03.2025,, Cu privire la aprobarea organigramei și a statului de personal al Instituţiilor Medico-Sanitare Publice Centrele de Sănătate din raionulul Cantemir pe anul 2025”.
Raportor: Dumitru MURANEVICI,vicepreședinte al raionului.
- Cu privire la examinarea demersului despre rezoluțiunea contractului de locațiune.
Raportor: Aliona ENACHI, șefă serviciul juridic, aparatul președintelui raionului.
- Cu privire la acordarea apartamentului social.
Raportor: Aliona ENACHI, șefă serviciul juridic, aparatul președintelui raionului.
- Cu privire la examinarea demersului IMSP Spitalul raional Cantemir.
Raportor:Aliona ENACHI, șefă serviciul juridic, aparatul președintelui raionului.
- Cu privire la activitatea I. M. “Biroul de proiectare şi producere pe lângă Consiliul Raional Cantemir pentru perioada anului 2024”
Raportor: Vasile SÎRBU, arhitect șef, aparatul președintelui raionului.
- Cu privire la executarea deciziei nr.09/29 din 17.12.2024 ,,Cu privire la aprobarea Programului de activitate a subdiviziunilor consiliului raional și al aparatului preşedintelui raionului pentru semestrul I al anului 2025”.
Raportor: Ludmila ŢURCANU, secretară al Consiliului raional.
- Cu privire la deciziile cu termen de control adoptate de Consiliul raional Cantemir în trimestrul II, anul 2025.
Raportor: Ludmila ŢURCANU , secretară a consiliului raional.
- Cu privire la inițierea proiectului ,,DARE-EU-Disaster Assistance and Response in Moldova, Bulgaria and Turkey”, aprobarea cofinanțării și instituirea unităților de personal aferente.
Raportor: Petru GANDRABUR, vicepreședinte al raionului.
24. Cu privire la modificarea și completarea deciziei nr 03/32 din 21.03.2024 „Cu privire la transmiterea în gestiune economică cu titlu gratuit,în comodat a bunurilor imobile și mobile din proprietatea publică a Consiliului raional Cantemir în proprietatea Ministerului Sănătății și Instituției Medico-Sanitare Publice Spitalul raional Cantemir”
Raportor: Dumitru MURANEVICI, vicepreședinte al raionului.
- Cu privire la modificarea raporturilor de serviciu.
Raportor:Aliona ENACHI, șefă serviciu juridic, aparatul președintelui raionului
Conform art.17 din Legea privind administrația publică locală nr.436/2006
ședințele Consiliului local sunt public